Selepas setahun!

Akhirnya semester aku kali ni akan tiba ke penghujungnya...syukur yang tak terhingga...aku akan berjaya menghabiskan tahun pertama aku sebagai pelajar perubatan....

Sekejap sahaja masa berlalu.....dan hampir ke penghujung.....exam pun baru bermula semalam....ada lagi lima exam.....

dan aku pun berjaya mendapatkan tiket untuk balik....seperti mana rakan ku Leokid....aku berjaya dapat tiket balik ke Malaysia melalui London dan Dubai.....

10 JUNE 2009

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

Tak sabarnya nak balik hehehehehehehehehehe

Anyway ini exam-exam yang akan aku lalui

Module 12.1 Medicine - Concept to Patient

14/05/09

Module 11.1 Lab Science 2

26/05/09

Module 7 Chemical Processes involved in Biological Systems

27/05/09

Module 8 Human System 2

02/06/09

Module 9 Human System 3

03/06/09

Module 10 Human System 4

08/06/09


kira satu dah lepas tinggal lagi lima...

Doakan saya!!!!!

Banyak nya kena studi....tensionnya! huhu

Comments

Hannah said…
hey gud lak! :)
jelikweyh said…
good luck dude ...

mesti der jwb exam smbil sengih2 sbb suka dpt blk ... psiko jerk kt member s'blh ... member s'blh igt ko suka sbb soalan sng , tgk2 sbb dh ad tiket flight nk blk mesia ... haha

moga d'p'mudah kn allah dlm m'jwb

Popular Posts