KEMBALI MENULIS



Priviet! Dah lama rasanya jari ni tidak menyentuh punat papan kekunci ni (entah betul entah tidak terma ni) untuk menulis entry baru...hmmm sampai hilang idea setiap kali hendak menulis artikel baru. Bakat yang tidak diasah akan hilang ditelan masa.

Baiklah. Sepanjang dua bulan lepas, September dan Oktober, pelbagai perkara telah saya lalui hmm... rasanya macam pelbagai negara telah saya lintasi hingga membawa kepada negara yang saya diami buat masa sekarang iaitu Dublin, Ireland.

Banyak yang saya dapat belajar sepanjang dua bulan ni, saya belajar mengenai sikap orang yg pernah duduk dalam pemerintahan komunis, cuaca di pelbagai negara, dan etc...

banyak yang terpaksa hadam sebelum saya boleh meluahkan nya.

huhu maaflah kalau tulisan nampak macam pelik. saya sedang cuba sedaya-upaya untuk menulis mengikut tatabahasa dan nahu yang tepat tanpa "abbreviation".

:P macam gagal ...

maka, saya akan sambung balik kembara saya merentasi benua asia ke benua eropah sepanjang bulan 9 dan 10 di artikel yang akan datang...

paka!!

disertakan gambar di moscow dan dublin

Comments

Popular Posts