From Russia With Love

Cold Vegan Borch





Chicken Roast Russian Style



Salam priviet!




Entah mengapa sejak dua-tiga hari saya merasa rindu pada Moscow. Saya sendiri pun tidak pasti mengapa. Saya rindu pada bahasa nya(saya fikir saya mesti boleh bercakap bahasa russia dengan lancarnya jika berada di moscow), saya rindu pada kawan-kawan di moscow terutama di Pushkin. Macam-mana la keadaan mereka. Hmm...rindunya pada Moscow membuatkan saya mencuba masakan moscow untuk dinner rumah saya. Saya membuat sup Cold Vegan Borsch dan Chicken Roast Russian Style. Pelikkan keadaan saya ini. Hmmm....apa-apa pun saya terjumpa satu video mengenai metro di Moscow yang kelakar tapi benar. saya pernah jumpa orang buat macam tu kat orang sebelahnya (juga bahagian saya rindu, ditolak masuk ke dalam metro oleh mak cik tua tapi berotot lelaki ahakz hehehe, saya pernah rasa). juga saya sertakan video yang saya ambil masa saya di dalam metro. selamat menonton.



Funny Video

My Experience in Moscow's Metro

Comments

Popular Posts